Aprašymas
Prekybostinklas rinkite taskus ir jeis apmokekite 100% prekes sumos.
registracija :
http://www.prekybostinklas.lt/component/virtuemart/?page=shop.registration&referrer=r-aivarasj
* už ką skiriami taškai?
taškai yra skiriami automatiškai, kai jūsų surastas žmogus užpildo registracijos anketą. už teisingai užpildytą anketą yra skiriami 4 taškai. už jūsų pačių registraciją tinklapyje gausite 10 taškų!
* kaip atsiskaityti su taškais? kaip taškus paversti litais?
jei turite pakankamą taškų kiekį, pvz. 80 taškų, galite įsigyti prekę, kurios vertė 8 litai ! tiesiog pirkite prekę, pasirinkite jog norite atsiskaityti su taškais ir mūsų sistema automatiškai patikrins ar taškų kiekis pakankamas. jei pakankamas- akimirksniu prekė bus užsakyta jums. apie tai būsite informuotas.
* kokio dydžio nuolaidą gausiu, mokėdamas taškais?
taškais apmokama 100 % prekės vertės, tai reiškia kad papildomai jums mokėti nereikės!
* ar galiu sukčiauti rinkdamas taškus?
taip, galite, tiesiog tai bus jūsų laiko gaišimas, kadangi kiekviena registracija, kiekvienas jūsų neteisingas žingsnis yra matomas. draugiškas patarimas, negaiškite laiko sukčiaudami. 2009-11-08 buvo ištrintos 104 registracijos. nes buvo sukčiauta. jokių priekaištų nepriimame. vartotojai panaikinti.
truputi apie pristatyma
pristatymas
* pirkinių pristatymo laikas pažymėtas prekės aprašyme, jei to nėra padaryta - prekės bus pristatytos 20 darbo dienų laikotarpyje jūsų nurodytu adresu. pirkinys pristatomas į jums artimiausią pašto skyrių registruotu siuntiniu.
* užsakytos prekės rezervuojamos 5-ioms darbo dienoms. jei per šį laikotarpį apmokėti negalite - jūsų užsakymas bus atšauktas ir užsakyti prekes reikės per naujo.
* visos prekės yra pristatomos nemokamai, jeigu nėra prie prekės pažymėta kitaip.
garantijos
* visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.
* garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone.
* prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
* jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui.
* sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu, ar nuvykti adresu nurodytu garantiniame talone.
* remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentaciją.
* pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite galiojantį prekės garantinį taloną bei pirkimo kvitą arba sąskaitą-faktūrą.