Funkcijos: - Vartotojų paklausos, pageidavimų ir lūkesčių tyrimas;
- Produktų pozicionavimas;
- Produktų tikslinės auditorijos nustatymas;
- Produkto gyvavimo ciklo valdymas;
- Produkto akcijų rengimas;
- Produkto rinkodaros medžiagos kūrimas;
- Pasiūlymų teikimas dėl produktų plėtros, egzistuojančios produktų liniuotės optimizavimas;
- Pardavimų prognozės, gamybos apimties planavimas.
Reikalavimai: - Aukštasis išsilavinimas (privalumas – medicinos arba farmacijos srityse);
- 2 metų panašaus darbo patirtis (produktų vadovo ar panašios pozicijos farmacijos įmonėje)
- Projektų valdymo, vadybos, marketingo principų išmanymas;
- Puikios rusų ir anglų kalbos žinios;
- Puikūs derybų, bendravimo, planavimo ir problemų sprendimo įgūdžiai,
- Orientacija į rezultatą;
- Bendravimo įgūdžiai.
|