Darbo pobūdis:Akcijų bei reklaminių projektų kūrimas, įgyvendinimas, kontrolė, poveikio vertinimas; Rinkos ir konkurentų analizė, tendencijų sekimas ir veiksmų siūlymas;Reklaminių vaizdinių priemonių užsakymas, jų panaudojimo organizavimas; Bendravimas su tiekėjais dėl reklaminių kampanijų derinimo;Naujų reklamos sprendimų, medijų kanalų paieška;Lojalumo programos organizavimas;Reklaminių renginių organizavimas;Naujų idėjų generavimas. Reikalavimai:Aukštasis išsilavinimas (rinkodara, reklama, ryšiai su visuomene);Darbo patirtis reklamos srityje (privalumas);Rinkodaros principų išmanymas ir gebėjimas juos įgyvendinti praktikoje;Kūrybiškumas, smalsumas ir drąsa imtis inovatyvių projektų;Puikūs derybų ir įmonės reprezentavimo įgūdžiai;Komunikabilumas, savarankiškumas ir užsibrėžto tikslo siekimas;Darbo kompiuteriu įgūdžiai;Geros rusų bei anglų kalbų žinios. Mes jums siūlome:Atsakingą ir dinamišką darbą šiuolaikiškoje bei ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;Galimybę tobulėti įvairiuose mokymuose;Geras darbo sąlygas jaunatviškame ir draugiškame kolektyve;Nuolaidas įmonės produkcijai. |