Klientų aptarnavimo specialist, Kaunas
(8 5) 271 51 55

Trumpa antraštė:
Klientų aptarnavimo specialist
Darbo sritis:
Administravimas
Profesija:
Kita
Miestas:
Kaunas

Aprašymas

Mūsų klientė – viena iš didžiausių pasaulyje distribucinių kompanijų, teikiančių elektronikos komponentus gamybos įmonėms, turinti daugiau nei 220 padalinių 34 šalyse Amerikoje, Europoje, Azijoje. Kompanija plečia veiklą ir dirbti Kaune ieško:Užduotys Jis bus atsakingas už ryšių su klientais palaikymą, užsakymų priežiūrą ir sklandaus jų vykdymo užtikrinimą, savalaikį užsakymų atlikimą ir produkcijos pristatymą, problemų identifikavimą ir operatyvų jų sprendimą bei prevenciją, klientų poreikių analizę ir prognozavimą bei veiksmų planavimą, nuolatinį komunikavimą ir veiksmų koordinavimą su pardavimų padaliniais Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse bei korporacijos biuru Jungtinėje Karalystėje.Reikalavimai kandidatui Universitetinis išsilavinimas; Puikios anglų kalbos žinios ir bendravimo įgūdžiai (žodžiu, raštu); Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel); Puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas; Organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai; Gebėjimas operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą. Naudingi įgūdžiai Geras švedų arba vokiečių kalbų mokėjimas; Panašaus darbo patirtis.Mes siūlome Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus ir konkurencingą darbo atlygį.

Daugiau informacijos:
http://www.cvonline.lt/darbo-skelbimas/noriu-personalo-sprendimu-grupes-klientas/klientu-aptarnavimo-specialisto-tarptautine-kompanija-d419841.html?plain=1

Nuotraukos