Atsakomybė: - Rinkodaros strategijos kūrimas, veiksmų planavimas ir įgyvendinimas;
- Vidinės ir išorinės komunikacijos organizavimas ir sėkmingas veikimo užtikrinimas;
- Bendrovės įvaizdžio formavimas;
- Rinkodaros biudžeto planavimas, vykdymas ir kontrolė;
- Pardavimų skatinimas, lojalumo programų kūrimas ir valdymas;
- Įvaizdinės komunikacijos tęstinumas, naujų idėjų generavimas, įgyvendinimas;
- Prekių ženklų bei viešųjų ryšių palaikymas ir vystymas;
- Teikti ir įgyvendinti pasiūlymus veiklos procesų tobulinimui, efektyvumui didinti;
- Vidinių ir išorinių bendrovės renginių organizavimas;
- Formuoti ir valdyti efektyvią darbuotojų komandą.
Reikalavimai kandidatui: - Aukštasis universitetinis išsilavinimas rinkodaros, verslo vadybos ar ekonomikos srityse;
- Ne trumpesnė nei 3 metų panašaus darbo patirtis;
- Sėkmingi rinkodaros strategijų įgyvendinimo pavyzdžiai;
- Kūrybiškumas, organizaciniai gebėjimai, iniciatyvumas, inovatyvumas, strateginis mąstymas, derybų įgūdžiai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Gebėjimas valdyti sudėtingas situacijas;
- Puikus lietuvių, anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- Prekybos sistemos išmanymas būtų privalumas.
Mes siūlome: - Laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
- Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą profesionalų komandoje;
- Darbo užmokestį, atitinkantį kompetenciją, socialines garantijas;
- Greitą profesinį ir asmeninį tobulėjimą.
|