Asistentė (-as) yra atsakingas už profesionalią pagalbą „Išskirtinių kelionių departamento“ darbuotojams: - rengia kelionių pasiūlymus klientams;
- dirba/komunikuoja su partneriais;
- dirba su rezervacinėmis sistemomis;
- užsako viešbučius, ekskursijas, pervežimus, maitinimą ir kitas turizmo paslaugas.
Mes jums siūlome: - įdomų bei atsakingą darbą;
- visas socialines garantijas;
- tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Kandidatams keliame reikalavimus: - aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (turizmo srityje – būtų privalumas);
- ne trumpesnė nei 2 metų darbo patirtis kelionių agentūroje (būtina);
- dalykinio bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje:
- taisyklinga lietuvių kalba, puikus anglų bei rusų kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Kviečiame prisijungti prie komandos! Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus. |