Darbo aprašymasTu būsi atsakingas (-a) už:* Elektroninės prekybos projektų vystymą;* Skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimą, veiksmų planavimą ir įgyvendinimą;* Prekybos ir akcijų elektroninėje prekyboje organizavimą;* Turinio kūrimą ir naujienlaiškius;* "Google Analytics" rodiklių analizę ir tolimesnių veiksmų inicijavimą;* SEO rodiklius ir optimizavimą;* Bendravimą su reklamos, viešųjų ryšių agentūromis ir kitais rinkodaros partneriais;* Vėliau: už rinkodaros specialistų komandos formavimą, užduočių skirstymą ir vykdymo kontrolę. ReikalavimaiMes tikimės, kad:* Esi charizmatiška ir kūrybinga asmenybė;* Tavo galva pilna idėjų, noro ir pasiryžimo jas įgyvendinti;* Seki rinkodaros naujienas bei žinai būdus pasiekti pirkėjo širdį ir sielą, kaip kurti, parodyti ir parduoti vertę;* Esi iniciatyvus (-i), moki dirbti savarankiškai, niekada nenuleidi rankų ir sunkiu metu sugebi įkvėpti tiek save, tiek kolegas;* Turi puikius darbo kompiuteriu, derybų, prisistatymo auditorijai, vadovavimo projektui įgūdžius;* Esi įsitikinęs, kad esi ar tikrai tapsi el. komercijos ir marketingo profesionalu. |