Darbo pobūdis: • klientams iškilusių problemų sprendimas, nestandartinių situacijų valdymas;• įmonės klientų aptarnavimo procesų kontrolė, siekiant išvengti sutrikimų ir pretenzijų;• klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, prevencinių priemonių diegimas;• bendradarbiavimas su aptarnavimo paslaugų teikėjais (partneriais);• santykių su klientais valdymo įrankio diegimas ir administravimas. Reikalavimai: • panašaus darbo patirtis, susijusi su skambučių centro veikla;• patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus bei sistemas;• aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos srityje;• puikus lietuvių kalbos mokėjimas, geros rusų ir anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);• puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, orientacija į klientą;• kruopštumas, gebėjimas argumentuotai reikšti mintis, įsipareigojimų laikymasis, analitinis mąstymas;• vairuotojo pažymėjimas. Siūlome:• darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje tarptautinėje kompanijoje;• kvalifikacijos kėlimo kursus ir karjeros perspektyvas;• kompetenciją atitinkantį, laiku mokamą atlyginimą;• galimybę dalyvauti kasmet organizuojamuose „Senukų“ renginiuose, krepšinio turnyruose, įvairiuose darbuotojų konkursuose ir apdovanojimuose;• galimybę nemokamai stebėti „Žalgirio“ arenoje vykstančius renginius „Senukų“ VIP ložėje;• papildomą sveikatos draudimą nuo nelaimingų atsitikimų. Norinčius kandidatuoti prašome užpildyti gyvenimo aprašymą „Senukų“ tinklalapyje www.senukai.lt skiltyje KARJERA/Jūsų cv. |