Darbo pobūdis:
• kokybiško klientų aptarnavimo procesų organizavimas ir kontrolė• klientų skambučių centro veiklos koordinavimas• vadovavimas aptarnavimo paslaugų teikėjų komandai• klientų aptarnavimo skambučių ir el. laiškų srautų prognozavimas ir kontrolė• aptarnavimo veiklos rodiklių ataskaitų rengimas ir kontrolė• sutarčių su paslaugų teikėjais rengimas bei priežiūra
Reikalavimai:
• panašaus darbo patirtis• patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus bei sistemas• aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos srityje• puikus lietuvių kalbos mokėjimas, geros rusų ir anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu)• puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, gebėjimas argumentuotai reikšti mintis• gebėjimas daryti įtaką net ir formaliai nepavaldiems darbuotojams• vairuotojo pažymėjimas
Siūlome:
• įdomų ir atsakingą darbą lyderiaujančioje kompanijoje• galimybę nuolat tobulėti ir mokytis• konkurencingą atlyginimą bei priedus už pasiektus darbo rezultatus• profesionalią komandą, kurios dėka efektyvus darbas ir bendradarbiavimas su klientais, tiekėjais ir kolegomis yra mūsų sėkmės pagrindas• papildomą sveikatos draudimą
Norinčius kandidatuoti prašom užpildyti gyvenimo aprašymą „Senukų“ tinklalapyje www.senukai.lt (visa informacija skiltyje KARJERA) arba atsiųsti el. paštu atranka@senukai.lt. Tel. pasiteirauti (8 37) 327 529.
Kartu kurkime patikimą ir dinamišką aplinką, kurioje augtume, tobulėtume ir siektume karjeros!