Darbo aprašymas: - personalo dokumentų (įdarbinimo, atleidimo, atostogų, darbo laiko apskaitos žiniaraščių, komandiruočių ir pan.) tvarkymas bei administravimas;
- darbo sutarčių teisinių ir praktinių administravimo procesų vykdymas;
- dalyvavimas personalo skyriaus veiklos valdyme, tobulinimo pasiūlymų rengimas;
- pagalba kolegoms, konsultavimas personalo klausimais;
- darbas su personalo dokumentų valdymo programomis.
Reikalavimai kandidatui: - aukštasis universitetinis išsilavinimas (ekonomika, verslo administravimas, žmogiškieji ištekliai);
- bent 2 m. sėkminga darbo patirtis panašioje pozicijoje;
- LR darbo teisės išmanymas; mokėjimas panaudoti praktiniame darbe LR galiojančius normatyvinius aktus;
- nepriekaištingos/labai puikios anglų kalbos žinios;
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- puikūs bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžiai;
- kruopštumas, atidumas;
- greita orientacija, loginis mąstymas, reiklumas sau siekiant užduoties įgyvendinimo tikslumo;
- iniciatyvumas, gebėjimas organizuoti darbą;
- gebėjimas priimti individualius sprendimus, argumentuotai pateikti nuomonę.
Kompanija siūlo: •geras darbo sąlygas profesionaliame kolektyve; •atsakingą ir įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje; •tobulinimosi perspektyvas. |