DARBO POBŪDIS: - sklandžios ofiso veiklos organizavimas: telefono skambučių priėmimas ir nukreipimas; korespondencijos administravimas; svečių ir kitų interesantų priėmimas, informacijos suteikimas; darbui reikalingų priemonių užsakymas; dokumentų ruošimas; verslo kelionių organizavimas ir kt. pagalba kolegoms;
- nedidelės apimties Stora Enso įmonių grupės parengtų tekstų vertimas iš anglų į lietuvių kalbą ir atvirkščiai;
- įmonės archyvo administravimas: dalies dokumentų archyvavimas, viso proceso koordinavimas, užtikrinant tinkamą dokumentų archyvavimą, saugojimą ir naikinimą;
- darbas su Lietuvos Respublikos (LR) teisės aktų duomenų baze „Litlex“;
- valytojų darbo organizavimas, užtikrinant sklandų procesą (kasdienių problemų sprendimas, švaros priemonių pirkimas ir apskaita, darbo drabužių užsakymas, išdavimo kontrolė ir kt.).
REIKALAVIMAI: - aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas.
- puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas dirbti su skirtingais žmonėmis.
- iniciatyvumas, atsakingumas, kruopštumas ir analitinis mąstymas.
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.
- puikios anglų kalbos žinios (būtinos).
ĮMONĖ SIŪLO: - aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- nepriekaištingi darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas - įgudęs vartotojas);
- dalykinio etiketo išmanymas ir laikymasis;
- gebėjimas dirbti komandoje su skirtingais žmonėmis ir individualiai;
- paslaugumas, iniciatyvumas, atsakingumas, komunikabilumas ir atidumas;
- LR teisės aktų apibrėžiančių dokumentų rengimo ir saugojimo veiklą išmanymas;
- puikios anglų kalbos žinios (būtinos).
JŪS ESATE MŪSŲ GALIMYBĖ! CV su nuoroda „Ofiso administratorė (-ius)“ siųskite iki 2016 m. vasario 02 d. el. paštu gintare.girse@storaenso.com Konfidencialumą garantuojame. Informuosime kandidatus, patekusius į kitą atrankos etapą. |