Auto su paslėptais defektais, Visa Lietuva
+37065855855

Veiksmas:
Siūlo
Paslaugų tipas:
Kita
Trumpa antraštė:
Auto su paslėptais defektais
Miestas:
Visa Lietuva

Aprašymas

Sveiki, norėčiau pasidalinti informacija, manau atsiras žmonių kam aktualu: Socialiniuose tinkluose ir spaudoje daug istorijų, kai žmogus įsigijęs naudotą automobilį, nespėja net pasidžiaugti nauja transporto priemonę, turi papildomai į ją investuoti nemažą pinigų sumą. Vieniems išlenda paslėpti pavarų dėžės, sankabos, kitiems – variklio, turbinos, degalų siurblio defektai ir t.t. Dažnas atvejis, kad po auto įvykio „auksarankių“ remontuotas ar sulipdytas iš kelių donorų automobilis parduodamas pirkėjui su grubiai pažeista važiuoklės, kėbulo geometrija. Esminis klausimas šiose istorijose yra tai, ką galima vadinti užslėptu defektu. Ar šiais atvejais gedimą, pvz. po poros mėnesių laiko eksploatacijos, galima vadinti užslėptu gedimu? Nuo 2015 m. lapkričio 1 d. įsigaliojo transporto priemonių pirkimo-pardavimo tvarkos pakeitimai. Pagal Civilinio kodekso 6.431-1 straipsnį motorinės transporto priemonės pirkimo-pardavimo sutartyje privalo būti nurodyti duomenys apie motorinę transporto priemonę, kurią pardavėjas privalo pagal sutartį perduoti pirkėjui. Pardavėjas pirkimo-pardavimo sutartyje privalo pirkėjui nurodyti ridos duomenis, visus eismo ar kitus įvykius, kuriuose motorinė transporto priemonė buvo apgadinta. Pirkėjui, nustačius, kad daikto trūkumai atsirado iki daiktų perdavimo arba dėl priežasčių, atsiradusių iki daiktų perdavimo, jis turi teisę ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos pareikšti pretenzijas pardavėjui ir pareikalauti gražinti pinigus arba padengti papildomo remonto kaštus, jei informacija apie automobilio trūkumus buvo nuslėpta. Teismų praktikoje vyrauja nuomonė, kad jeigu parduodama specifinė prekė, t.y. naudotas automobilis, tai pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie buvo iki automobilio perdavimo pirkėjui. Bet tik tuo atveju, jeigu pardavėjas nuslėpė nuo pirkėjo informaciją apie gedimus. Esant tokiai situacijai kamuoja klausimai: kokie įstatymai ir teisės aktai gina pirkėją, kaip atgauti pinigus už automobilį ar bent pareikalauti kompensuoti papildomo remonto išlaidas? Akivaizdu teisinis išprusimas šiais klausimais labai praverstų – sutaupytų daug nervų ir laiko. Nebūtina iš karto grasinti teismais, pakanka pirkėjui kreiptis su pretenzija į pardavėją. Turėdami patirties tokiose situacijose kviečiame pasinaudoti mūsų paslaugomis. El. paštas: autopretenzija@gmail.com , telef.: +370 672 55855. Taip pat galite mus rasti Facebook'e paskyroje "Autopretenzija Konsultacijos".