UAB „SENUKŲ PREKYBOS CENTRAS“ – Lietuvoje ir Baltijos šalyse pirmaujanti kompanija, užsiimanti mažmenine, didmenine ir internetine prekyba statybinėmis medžiagomis, remonto ir buities prekėmis. Įmonė sėkmingai dirba jau 20 metų.
„Senukų“ prekybos tinklas siūlo 155 tūkst. skirtingų pavadinimų prekių, kurias tiekia daugiau nei 900 Lietuvos ir 1700 užsienio gamintojų. Šiuo metu įmonėje sėkmingai dirba daugiau nei 3000 įvairių sričių specialistų.
Darbo pobūdis:
- buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymas.
Reikalavimai:
- ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas;
- administracinio darbo patirtis;
- anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- darbo Rivilės programa patirtis (privalumas);
- geri bendravimo įgūdžiai, kruopštumas, atsakingumas, reiklumas sau bei kitiems.
Siūlome:
- darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- kvalifikacijos kėlimo kursus ir karjeros perspektyvas;
- kompetenciją atitinkantį, laiku mokamą atlyginimą;
- galimybę dalyvauti kasmet organizuojamuose „Senukų“ renginiuose, krepšinio turnyruose, įvairiuose darbuotojų konkursuose ir apdovanojimuose;
- galimybę nemokamai stebėti „Žalgirio“ arenoje vykstančius renginius „Senukų“ VIP ložėje;
- papildomą sveikatos draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
- skiepų profilaktiką.
Norinčius kandidatuoti prašome užpildyti gyvenimo aprašymą „Senukų“ tinklalapyje www.senukai.lt, skiltyje KARJERA/Jūsų cv.
Daugiau informacijos:
http://www.cvonline.lt/darbo-skelbimas/senuku-prekybos-centras-uab/administratore-ius-buhalterijos-skyriuje-d406959.html?plain=1