Aprašymas
ECO tiuningas – tai variklio kompiuterio (ECU) programinės įrangos modifikavimas siekiant optimizuoti kuro sąnaudas, nesumažinant variklio galios.
Kaip tai pasiekti? Modifikuojami variklio parametrai: degalų įpurškimo kiekis, įpurškimo slėgis, įpurškimo kampas, turbinos slėgis, taip kad būtų sukeltas sukimo momentas esant žemiems sūkiams. Padidėjus sukimo momentui, vairuotojas gali greičiau perjungti į aukštesnes pavaras, taip transporto priemonė greičiau įsibėgės iki kruizinio greičio, lengviau įveiks įkalnes, važiuojant kruiziniu greičiu variklio apsukos bus mažesnės.
Atlikus automobilio ar sunkvežimio ECO tiuningą galima sutaupyti vidutiniškai – 10-15% kuro sąnaudų.
Kodėl to nedaro gamintojai? Gamintojai kuria programinę įrangą, kuri yra universali ir tinktų visų rinkų klientams su skirtingomis klimatinėmis sąlygomis, skirtingomis aukštumomis, degalų gamybos standartais.
DAF XF105 460HP Prieš ekotiuningą HP 460 Nm 2300. Po ekotiuningo HP 490 Nm 2760. Ekonomija 3-5 Ltr/100km.
http://xpower.lt
CHIP TIUNINGAS
Chip tiuningas – tai variklio valdymo bloko (ECU) programinės įrangos modifikavimas siekiant padidinti variklio galią.
Šiuolaikiniai turbo dyzeliniai ir turbo benzininiai varikliai suprojektuoti taip, kad modifiluojant gamintojo programinę įrangą, galima pakelti variklio galią iki 20-30%.
Dauguma automobilių, komercinio transporto, bei sunkiosios technikos – sunkvežimių, žemės ūkio, kelių tiesimo, miško technikos varikliai suprojektuoti taip, kad variklių mechaninė dalis yra identiška, skiriasi, tik variklio valdymo bloko (ECU) programinė įranga. Dėl to saugiai galima pakelti iki 30% variklio galios, neįtakojat važiuoklės, sankabos, stabdžių eksploatacinėms savybėms.
Atlikus automobilio chip tiuningą, automobiliui sukeliama ne tik galia, bet ir padidinamas sukimo momentas, kas pagerina automobilio dinamiką, kas įtakoja ir kuro sąnaudas, važiuojant įprastu rėžimu.
http://xpower.lt/chip-tiuningas/
ADBLUE SRC SISTEMOS REZERVINIS IŠJUNGIMAS
Adblue – tai karbamido tirpalas skirtas neutralizuoti kenksmingas daleles susidariusias degalų degimo procese. Adblue skystis yra naudojamas sunkvežimiuose ir lengvuose automobiliuose, atitinkančius Euro – 4 ir Euro – 5 standartus, kuriuose yra sumontuota ekologinės SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) – selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistemos, naudojančios katalizatorius.
Kadangi tai pakankamai naujos sistemos, tad jos dažnai turi techninių trūkumų. Dažniausiai pasitaikantys gedimai, tai NOx sensorių gedimai, purkštukų, bei Adblue skysčio siurblio gedimai.
Atsiradus gedimams sunkvežimiui įsijungia servisinis rėžimas, yra apribojama variklio galia, 3-5ltr/100km. išauga kuro sąnaudos.
Mes turime išeitį – tai Adblue emuliatorius, kuris gali būti sumontuotas, kaip rezervinis Adblue SRC sistemos įrenginys, kuris būtų įjungiamas sugedus sistemai, tol kol sunkvežimis gryžtų į bazę. Šis įrenginys emuliuoja visas Adblue SRC sistemas:
• Adblue sistemą, temperatūrą, adblue skysčio lygį,
• Adblue NOX sensorius,
• Adblue siurblį,
• Adblue slėgio daviklius.
DPF/FAP ATJUNGIMAS IŠPROGRAMAVIMAS
Naujos kartos dyzeliniuose Euro 4 ir Euro 5 varikliuose esanti Common Rail sistema leido ženkliai sumažinti suodžių kiekį išmetamosiose dujose. Siekiant, kad būtų užtikrinti aukščiausi aplinkos apsaugos reikalavimai pagal EURO4 ir EURO5 standartus buvo sukurti DPF-FAP filtrai. Filtro pagalba pašalinama iki 95% suodžių, esančių išmetamosiose dujose.
Užsikišus DPF/FAP filtrui automobiliui, fitras nebeatlieka savo funkcijų, dėl to sumažėja trauka, išauga kuro sąnaudos,šaltu varikliu automobilis važiuoja normaliai, užkaitus varikliui iki darbinės temperatūros varklis užgęsta, nebesikuria, visiškai užsikišus filtrui net nebeužsiveda variklis.
DPF/FAP filtų gedimo šalinimui yra 2 būdai, tai keičiant naują filtrą, kuris gali kainuoti 2000 – 5000lt, arba išprogramuojant filtą ir išimant jį mechaniškai. Mes teikiame DPF/FAP filtro, variklio valdymo bloke (ECU) išprogramavimo paslaugą.
EGR VOŽTUVO ATJUNGIMAS IŠPROGRAMAVIMAS
EGR vožtuvo gedimas tampa ypač dažna problema pavažinėtų automobilių savininkams. Dažniausiai pasitaikanti EGR vožtuvo problema tai EGR vožtuvo užsikišimas suodžiais, važinėjant miesto rėžimu, trumpais atstumais, bei ribotas EGR vožtuvo resursas, kai išdyla vidiniai vožtuvo mechanimai, bei sugenda vakuminio valdymo membranos mechanizmas. EGR vožtuvas reikiamu momentu praleidžia dalį išmetamujų dujų atgal i įleidimo kolektorių. Galima bandyti išvalyti EGR vožtuvo vidų cheminiais preparatais kad užtikrinti jo laisvą judėjimą ir sandarumą, reiktu vengti bet kokio chemikalo patekimo ant guminės diafragmos, cheminiai valikliai gali membraną pažeisti. Ar galima sistemą atjungti išvis? Galima, tačiau atjungus mechaniškai, uždarant EGR vožtuvo angą reikia išprogramuoti ir variklio bloko darbą, kad nebūtų ribojama variklio galia, prašome kreiptis į mus, mes teikiame EGR vožtuvo išprogramavimo paslaugą.
http://xpower.lt/adblue-dpf-egr-sistemu-atjungimas/