Aprašymas
KLIENTŲ APTARNAVIMO kursai internetu su 30% nuolaida
Vasaros metu VISIEMS VISIEMS klientams kursams grupėse ir nuotoliniams kursams taikoma net 30% NUOLAIDA. Neatidėliokite, nes jau dabar – geriausios kainos!
Nuotoliniu būdu kursai organizuojami visoje Lietuvoje.
Trukmė: 20 ak. val.
Tikslinė grupė: Kursai skirti ketinantiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kurių darbas yra susijęs su tiesioginiu bendravimu su klientais, aptarnaujant juos, teikiant informaciją apie įmonę, jos produktus.
Tikslas: Suteikti besimokantiesiems aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.
Programa: Kurso metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:
• Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
• Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
• Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
• Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
• Kaip „sužavėti“ klientą?
• Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
• Kaip bendrauti su klientu telefonu?
• Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?
Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys. Išklausiusiems kursą įteikiami baigimo pažymėjimai.
Kaina: 145 Lt.
Tvarkaraštis: Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo besimokančiojo galimybių ir poreikių.
Registruotis ir sužinoti daugiau informacijos apie nuotolinio mokymo kursus galite telefonu +370 677 83374 arba el. paštu