Darbo pobūdis - klientų aptarnavimo skyriaus darbo organizavimas ir kontrolė;- skyriaus darbo procesų nustatymas bei optimizavimas;- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;- probleminių situacijų sprendimas, pretenzijų nagrinėjimas;- skyriaus rodiklių stebėjimas, darbuotojų efektyvumo skatinimas; - diegti naujus ir tobulinti esamus klientų aptarnavimo procesus;- klientų aptarnavimas. Reikalavimai - aukštasis išsilavinimas; - turėti vadovavimo darbo patirties klientų aptarnavimo skyriuje;- klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo patirtis;- puikus lietuvių ir rusų kalbų mokėjimas (žodžiu ir raštu);- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos išmanymas; - mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, skyriaus planus bei ataskaitas;- gebėti spręsti problemas bei atsparumas stresui;- greita orientacija, imlumas bei atsakingas požiūris į darbą;- puikūs bendravimo įgūdžiai.Privalumai:- darbo patirtis skambučių skyriuje, skambučių skyriaus darbo procesų išmanymas;- anglų kalbos mokėjimas. Mes jums siūlome - įdomų, atsakingą darbą inovatyvioje kompanijoje;- draugišką, jaunatvišką, darnų, veržlų kolektyvą;- puikią darbo atmosferą, geras darbo sąlygas;- visas socialines garantijas. |