Aprašymas
Klientų aptarnavimo specialistai anglų kalba (įeinantys skambučiai) KAUNE
Darbo pobūdis:
Klientų aptarnavimo specialistai (logistikos koordinatoriai) yra atsakingi už:
- Profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu (tik įeinantys skambučiai iš D. Britanijos, Airijos, Belgijos ir Olandijos);
- Problemų sprendimą;
- Aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija, komunikabilumas, paslaugumas ir entuziazmas.
Mes jums siūlome
- Vertingą klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtį su lyderiaujančia logistikos kompanija;
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojantį priedą;
- Intensyvų ir kokybišką mokymų ciklą;
- Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- Jauną, draugišką kolektyvą (visapusišką pagalbą);
- Galimybę derinti studijas ir darbą (darbas 0,75 arba 1 etatu; 30 arba 40 val. per savaitę).
Kita informacija: Informuosime tik atrinktus kandidatus
Atlyginimas: Su perspektyva didėti