UAB „ASHBURN International“ yra tarptautinės „Penkių kontinentų“ įmonių grupės narė, veikianti nuo 1998 metų.
UAB „ASHBURN International“ – kompleksinių lojalumo sistemų ir elektroninės komercijos sprendimus diegianti bei bankinių mokamųjų kortelių aptarnavimo paslaugas teikianti bendrovė. Įmonė savo profesionalius ir inovatyvius informacinių technologijų sprendimus bei paslaugas Lietuvoje ir užsienyje teikia finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių įmonėms.
Darbo pobūdis:
• Darbas su potencialiais klientais: pirminis kontaktas, susitikimų organizavimas, komunikacijos palaikymas, komercinių pasiūlymų formavimas;
• Organizacinių, analitinių bei bendradarbiavimo kompetencijų panaudojimas aiškinantis klientų poreikius;
• Savarankiškas klientų aptarnavimo administravimas, ruošiant sutartis bei ataskaitas vadovybei;
• Darbas su įmonės CRM sistema, jos atnaujinimas, įvykių registravimas ir planavimas;
• Galimybė prisidėti prie kitų įmonės veiklos procesų tobulinimo ir įmonės augimo.
Reikalavimai:
• Aukštasis išsilavinimas (vadyba);
• Aktyvių pardavimų verslo sprendimų srityje patirtis;
• Geri bendravimo, bendradarbiavimo ir organizaciniai įgūdžiai;
• Stiprūs analitiniai įgūdžiai;
• Geri anglų ir rusų kalbos įgūdžiai;
• Puikūs žodinės ir rašytinės komunikacijos įgūdžiai bei gebėjimas profesionaliai bendrauti su įvairiomis vartotojų grupėmis: vadovais, vadybininkais, techniniais specialistais ir t.t.
Mes jums siūlome:
• kompetenciją atitinkantį atlyginimą ir visas socialines garantijas;
• darbą dinamiškuose tarptautiniuose projektuose į IT inovacijas orientuotoje komandoje;
• tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Kita informacija:
konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Daugiau informacijos:
http://www.cvonline.lt/darbo-skelbimas/penkiu-kontinentu-imoniu-grupe/pardavimu-vadovas-e-d407569.html?plain=1